duminică, 26 septembrie 2010

Ce face Basescu,asa face si sluga sa,Boc

Emil Boc a renuntat si el la serviciile politiei.O fi bine,o fi rau?Dar face exact ce face si seful sau,Baselul.
Probabil e criza si de aia...sa glumim nitel.
Florian Ioniţă, liderul sindicaliştilor din poliţie, susţine că şi premierul Emil Boc a renunţat la serviciile poliţiei rutiere.  Acesta a solicitat la întoarcerea sa în ţară, din Statele Unite ale Americii, să nu mai fie însoţit de poliţişti în coloana oficială.
Emil Boc a comunicat verbal decizia sa poliţiştilor care fi trebuit să-l însoţească de la aeroport.
"Şi domnul Boc a renunţat la serviciile poliţiei rutiere. Venind în România nu a mai vrut să i se asigure protecţia de către colegii de la rutieră. Foarte bine pentru că noi avem şi alte sarcini de serviciu. Vedeţi că tot timpul se blochează Bucureştiul doar pentru că vrea să se deplaseze el de la Palatul Victoriei la Cotroceni. Să îşi vadă de treabă, să meargă şi pe jos. Noi ne-am arătat nemulţumirea domnului Boc. Noi suntem hotărâţi să ne câştigăm drepturile", a declarat Florian Ioniţă, lider sindical SNPPC.

3 comentarii:

  1. Raule! Te prind eu si in piscina am sa te arunc...sau in acid sulfuric hihhihii!

    ei asa da, pot posta din word :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce nu fac eu pentru tine?!Am stiut sa fac si setarea aia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Balbeck

    Mai dar tu esti un baiat frumos daca aia chiar este poza ta si nici chiar diliu de tot nu pari a fi.
    Ma uitai la Lulu blogroll si te-am observat asa ca am intrat.
    Succesuri. :)

    ion adrian

    RăspundețiȘtergere